VERZENDING & BEZORGING

Superleuk dat je een bestelling hebt gedaan bij ons! Mocht je nog overwegen om een bestelling te plaatsen vind je hieronder hoe wij te werk gaan. Neem je tijd en lees het op je gemak door.

De webshop wordt gerund door Ömer (mijn man). Ömer hecht heel veel waarde aan een goed verloop van alle processen binnen de shop. Wij pakken alles met veel zorg in en houden het heel persoonlijk. Daarom vind je in elke bestelling een kleinigheidje of een persoonlijk berichtje van mij. Ook zijn wij op de hoogte van de status van jouw huid en voegen wij bijpassend proefje toe, waar je ook echt wat aan hebt en kan uitproberen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Wij vinden het super dat jij voor een droomhuid hebt gekozen, dat willen wij belonen en daarom hoef je geen verzendkosten bij ons te betalen! Bij bestellingen vanaf €100.00 wanneer je besteld met een account. Anders zijn de kosten als volgt:

    • Met account onder een orderbedrag van €100 euro:
      €3,61 verzendkosten + Gratis sponsjes bij iedere bestelling. ( geldig voor NL & BE )
    • Met account boven een orderbedrag van €100 euro:
      geen verzendkosten + Gratis sponsjes bij iedere bestelling. ( geldig voor NL & BE )

    • Zonder account:
      Ongeacht de orderbedrag altijd €6,04 aan verzendkosten.


    Alle overige verzendkosten naar landen buiten NL & BE worden tijdens de checkout berekend.

  • Wat zijn de kosten bij foutief adres, weigeren of niet ophalen?

    Wij doen er alles aan om het pakket op het opgegeven adres te leveren. Indien het adres niet klopt, het pakket wordt geweigerd of niet wordt opgehaald van een PostNL afhaallocatie, dient er te alle tijde een bedrag betaald te worden van €6,95,-

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn pakketje binnen heb?

    Wij bezorgen zo snel mogelijk! De bestellingen die voor 16:00 besteld zijn, worden altijd dezelfde dag nog verstuurd. 
    (*met uitzondering van weekend, feest en actiedagen).

    Ook wil het weleens voorkomen dat PostNL of de bezorger zich niet aan de leveringsperiode houden of tijdens bijzondere dagen het extreem druk hebben.
    Zolang je geen mail van ons hebt gekregen, komt de verhindering niet bij ons vandaan.

    Je ontvangt altijd een track & trace mail van ons, waar je jouw pakket mee kan volgen.

    Als jouw pakket de status ‘geleverd’ heeft gekregen, maar dit is niet het geval? Dan moet dit binnen een week aan de webshop gecommuniceerd worden per mail: webshop@deliaskinmaster.nl. Na een week vervalt de garantie en kunnen wij helaas het pakketje niet meer vergoeden. Deze regel is opgenomen, omdat PostNL deze regel hanteert.

VEELGESTELDE VRAGEN

KOM JE ER NIET UIT?

Stel je vraag in het contactformulier of mail naar info@deliaskinmaster.nl en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Vul hieronder je gegevens in.